تولید کننده انواع ساندویچ پانل در خوی + خرید و قیمت بروز

همانطور که می دانید در ساخت و ساز از روش ها، مصالح و ابزارهای مختلفی استفاده می شود. یکی از این مواد ساندویچ پانل در خوی است که خواص و کاربردهای خاصی دارد. ساندویچ پانل  در اصل سازه هایی هستند که شبیه ساندویچ هستند و به یکدیگر متصل هستند. این نوار فشاری هم در صنایع معماری و ساختمان و هم در محل برای کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سرعت و دقت استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل دیواری در خوی

ساندویچ پانل خوی از لحاظ کیفیت مناسب و مقاومت بالا برای مصالح ساختمانی می باشد. قیمت ساندویچ پانل در تبریز    نسبت به سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است و با توجه به ویژگی های خاص خود کاربردهای فراوانی دارد.

قیمت ساندویچ پانل خوی به دلیل نوسانات شدید ورق و مواد اولیه روزانه تغییر می کند. در ضمن هزینه هر مترمربع ساندویچ پانل به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان بدون محاسبه قیمت مشخص یا تقریبی ارائه داد. این عوامل باید بر اساس نوع کاربرد ساخت و ساز، شرایط محیطی و بودجه توسط مهندس متخصص تعیین شود. این عوامل عبارتند از:

نوع پروفایل: سقفی یا دیواری
مواد ورق بالایی و پایینی می تواند گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم باشد. برای کاهش هزینه ساندویچ پانل خوی می توان ورق زیر را با کاغذ فویل ضد آب نیز انتخاب کرد.
ضخامت ورق: با افزایش ضخامت ورق، وزن و هزینه ساندویچ پانل خوی افزایش می یابد. اغلب ورق بعدی نازکتر از ورق بالایی انتخاب می شود.
رنگ های ورق: ورق زیرین که در واقع سقف داخلی است، اغلب سفید انتخاب می شود، اما بیشتر از رنگ های آبی، قرمز و نارنجی برای سقف استفاده می شود.
نوع عایق: عایق پلی استایرن ارزانتر از پلی اورتان است، اما پلی اورتان از نظر عایق و مقاومت در برابر آتش بهتر است.
ضخامت عایق: عایق ضخیم تر باعث افزایش خواص عایق در برابر سرما و گرما می شود.
تراکم عایق: دانسیته عایق بر اساس نوع کاربری انتخاب می شود.
عرض ساندویچ پانل: حداکثر عرض ساندویچ پانل 980 میلی متر است اما امکان تولید با عرض کمتر نیز وجود دارد.

ویژگی های تولید کننده ساندویچ پانل در خوی

ویژگی‌های تولید کننده ساندویچ پانل در خوی شامل:

1.کیفیت  عالی وبالا: تولید کننده های ساندویچ پانل در خوی معمولاً از مواد با کیفیت و مقاوم برای تولید پانل ها استفاده می کنند تا محصولات با کیفیت و استحکام بالا تولید کنند.

2. تنوع  گوناگون محصولات : این تولید کننده ها معمولاً انواع مختلفی از پانل ها را تولید می کنند، از جمله پانل های دیواری و سقفی با مختلف ضخامت‌ها و روکش‌ها.

💎مزیت ها سبک و بادوام ،باکیفیت
⭐انواع ساندویچ پنل ساندویچ پانل دیواری،سقفی
📌نمایندگی فروش خرید مستقیم از تبریز
خدمات تضمین تعویض کالا

در ادامه هم همراه ما باشید

3. مشاوره فنی و پشتیانی عالی : تولید کننده های ساندویچ پانل در خوی به  تمامی مشتریان خود خدمات مشاوره فنی  و پشتیبانی عالی ارائه می دهند تا در انتخاب بهترین وعالی ترین نوع پانل برای نیا های خاص پروژه کمک کنند.

4.قابلیت تولید سفارشی زیاد :برخی از تولید کننده های ساندویچ پانل در خوی به مشتریان خود امکان سفارشی‌سازی محصولات را ارائه می دهند تا به نیازهای خاص پروژه پاسخ دهند.

5. قابلیت تامین حجم بزرگ: تعدادی از تولید کننده های ساندویچ پانل در خوی دارای توانایی تولید حجم بزرگی از محصولات  زیادی هستند که برای پروژه های بزرگ ساختمانی بسیار مهم است.

6. محیط زیستی: برخی از تولید کننده ها به مسائل زیست‌محیطی توجه دارند و از مواد بازیافتی و فرآیندهای پایدار در تولید استفاده می‌کنند تا به حفظ محیط زیست کمک کنند.

فروش ساندویچ پانل در خوی

فروش و نصب انواع ساندویچ پانل  با توجه به افزایش ساخت و ساز به خصوص در کلان شهرها هر روز که می گذرد در حال گسترش و رشد می باشد. این محصولات جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای سیمانی و سفالی یا تیغه های آجری هستند. امروزه رشد و توسعه فروش این عایق ها با توجه به امنیت ناشی از استفاده از این مواد منطقی است. زیرا در دسته مواد بادوام و مستحکم قرار می گیرند.

از این مواد ساندویچ پانل در خوی در ساخت مراکز صنعتی کارخانجات و همچنین مجتمع ها و ادارات تجاری، تفریحی و ورزشی استفاده می شود. ساندویچ پانل  اتصالات مقاوم و سبکی هستند که از سه لایه تشکیل شده اند که با ورق های آلومینیومی رنگی ساده و طرح دار و ورق های گالوانیزه رنگی پوشانده شده اند. در وسط عایق نرم با انعطاف پذیری بالا قرار دارد. از آنها به عنوان سقف و دیوار استفاده می شود. نصب و اجرای تابلوها توسط کارشناسان متخصص در کمترین زمان ممکن انجام می شود. این باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

خرید ساندویچ پانل در خوی

برای خرید ساندویچ پانل خوی ابتدا باید اثربخشی پروژه خود را در نظر بگیرید سپس با توجه به سایز طرح خود ساندویچ پانل  بخرید. بسته به تجهیزات و الزاماتی که برای ساخت دارید، نوع این عایق مشخص می شود و نصابان اقدام به نصب و شروع پروژه می کنند.
شرکت مابا چندین سال سابقه در ساخت و اجرای پروژه های سنگین می تواند شما را در انتخاب و خرید ساندویچ پانل مناسب ساخت راهنمایی کند.

ساندویچ پانل پلی استایرن در خوی

ساندویچ پانل پلی استایرن خوی از دو لایه ورق فلزی گالوانیزه و فوم عایق داخل هسته آن تشکیل شده است که از پلی استایرن (یونولیت) ساخته شده از دو نوع پلاستیک پلی استایرن معمولی و فوم پلی استایرن ساخته شده است. این پنل به دلیل کاربرد و کیفیت از قیمت پایین تری نسبت به سایر پنل ها برخوردار است همچنین به دلیل فرآیند شکستگی امکان تولید این محصول با تراکم های متفاوت نیز وجود دارد.

ساندویچ پانل پلی استایرن را می توان در ضخامت ها و اشکال مختلف تولید کرد. این پنل در دو نوع سقفی و دیواری کاربرد دارد، پلی استایرن برای محیط زیست مضر نیست و در سه نوع معمولی، بادوام و منبسط شونده (یونولیت) موجود می باشد. پلی استایرن ششمین پلاستیک پرمصرف در جهان است و کاربردهای مختلفی دارد.

این عایق به دلیل چگالی کمتر عایق صوتی خوبی هستند اما عایق گرما و سرمای خوبی نیستند و از این نظر نسبت به پلی یورتان ها ضعیف تر هستند.

ساندویچ پانل پلی اورتان در خوی

استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان خوی انقلابی جدید در صنعت سیلو و ساختمان ایجاد کرده است. وجود پله های ذوزنقه ای در ساندویچ پانل پلی یورتان خوی باعث افزایش مقاومت ساندویچ پانل در برابر بارهای وارده بر سقف مانند برف، زلزله و … می شود.

همچنین شکل ورق همپوشانی (اورلپ) که بر روی یکی از پله های ذوزنقه ای ساندویچ پانل پلی اورتان قرار می گیرد، سازه را کاملا آب بندی می کند. فوم های پلی یورتان از نظر مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر آتش انواع مختلفی دارند که تاثیر زیادی در کیفیت ساندویچ پانل ها دارند.

از ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانل خوی با عایق پلی یورتان می توان به مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی، وزن کم، عایق بودن در برابر گرما، سرما و رطوبت و کاهش چشمگیر مصرف انرژی، تنوع و کیفیت اشاره کرد.