شیوه های پرداخت

فرآیند خرید:

تمام محصولات شرکت دلتا پانل اعم از تمام انواع ساندویچ پانل، پانل های مدولار و لوازم جانبی به صورت کاملا سفارشی و با توجه به اندازه های ارائه شده توسط مشتری تولید می گردند. بنابراین لازم است برای حصول اطمینان کامل پیش فاکتور صادر شده توسط دلتا پانل به تایید و امضای مشتری برسد.
پس از عقد قرارداد 50% مبلغ پیش فاکتور دریافت می گردد. پس از اتمام تولید سفارشات، قبل از تحویل کالا، مابقی مبلغ قرارداد دریافت می شود. جزئیات پرداخت در هنگام عقد قرارداد می تواند به توافق طرفین برسد.

روش های ارسال:

تحویل درب کارخانه

کلیه سفارش های مشتریان محترم، پس از انجام مراحل نهایی ثبت سفارش و خرید، درب کارخانه دلتا پانل واقع در شهرک صنعتی مصالح ساختمانی (آیت الله هاشمی رفسنجانی) صوفیان تحویل مشتری می گردد.
مشتریان می توانند پس از اطلاع از وسیله نقلیه مناسب برای حمل سفارشات از دفتر فروش دلتا پانل، نسبت به حمل سفارشات شخصا اقدام نمایند و یا در صورت درخواست آنها شرکت دلتا پانل به نمایندگی از طرف مشتری می تواند برای حمل کالا با شرکت های حمل و نقل معتبر هماهنگی های لازم را انجام دهد.
لازم به ذکر است شرکت در هیچ یک از موارد مسئولیتی در قبال حمل و هزینه حمل تقبل نمی کند همچنین در صورت انتخاب وسیله نقلیه نامناسب توسط مشتری، به دلیل شرایط حمل با جرثقیل در محل کارخانه بارگیری انجام نخواهد شد.