فروش ساندویچ پانل در مرند

ساندویچ پانل یک از مصالح نوین ساختمان سازی است که در دهه اخیر میزان استفاده از آن بسیار زیاد شده است. علت نامگذاری این نوع عایق شباهت ظاهری به ساندویچ خوراکی می باشد. ساندویچ پانل از یک فوم عایق تهیه شده از جنس فوم پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و یا پشم شیشه که به دو لایه ورق فلزی از دو طرف وصل شده است. از این سازه زمانی استفاده می شود که به یک سازه مقاوم در عین حال سبک نیاز داشته باشیم. از سری اهداف تولید ساندویچ پانل می توان به افزایش رند ساخت و ساز و کاهش زمان اجرای پروژه اشاره کرد.قیمت ساندویچ پانل در مرند از سری مواردی است که در هنگام خرید در کنار بقیه موارد باید به آن توجه داشت. عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟ چگونه می توان محصول مورد نظرمان را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا تهیه کرد؟ برای کسب اطلاعات با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

 

قیمت ساندویچ پانل دیواری در مرند

ساندویچ پانل در مرند با توجه به کاربردشان به دو نوع سقفی و دیواری تقسیم می شوند که ره کدام دارای ویژگی و خواص متفاوت می باشد. ساندویچ پانل دیواری بصورت عمودی جهت پوشش دیوار استفاده می شود. ساندویچ پانل دیواری از مواد مختلفی می تواند تهیه شود و این بستگی به نوع کاربری آن دارد. در تولید ساندویچ پانل دیواری در مرند از ترکیب فوم پلی اورتان و ورق گالوانیزه استفاده می شود. این ترکیب در صنعت ساختمان سازی یک از مستحکم ترین نوع سازه می باشد.

مزایای ساندویچ پانل دیواری بسیار زیاد است اما اگر بتوان آن ها را خلاصه کرد می توان گفت، مقاوم در برابر حرارت و نفوذ رطوبت، عایق صدا، نصب سریع، مقاوم در برابر زنگ زدگی و حشرات موزی، مقاوم در برابر زلزله و قابل بازیافت بودن.

 

فروش ساندویچ پانل در مرند

اولین کار برای تهیه ساندویچ پانل در تبریز انتخاب یک فروشگاه معتبر در مرند می باشد. فروشگاهی که بتوانید از قیمت و کیفیت محصول خود اطمینان کافی را داشته باشد. شرکت ما با موجودی متنوع از ساندویچ پانل این امکان را به شما می دهد که با مقایسه محصولات، مناسب ترین انتخاب با توجه به نیاز خودتان داشته باشید. از دیگر امکانات دیگر ما می توان به فروش آنلاین اشاره کرد، بگونه ای که شما می توانید بدون صرف زمان برای حضور در فروشگاه و اتلاف وقت بصورت کاملا آنلاین ساندویچ پانل مورد نیاز خود را سفارش دهید و در کمترین زمان دریافت کنید.

 

خرید ساندویچ پانل در مرند

برای خرید ساندویچ پانل در مرند می توانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری از ما خریداری نمایید. شما می توانید از راهنمای خرید درج شده در وبسایت استمفاده نمایید تا اطلاعات لازم را کسب کنید و یا با بخش فروش ما در ارتباط باشید. شما می توانید با مشاوره رایگان و پشتیبانی آنلاین بهترین محصول را با توجه به نیاز های خودتان انتخاب نمایید. به چه دلیلی شرکت شما می تواند اولویت اول ما برای خرید باشد؟علاوه بر موارد که قبلا اشره شده میتوان به استفاده از بهریت متریال ها و بروز ترین تکنولوژی کشور در ساخت ساندویچ پانل، امکان خرید بصورت عمده، خرید آنلاین، خرید به قیمت تولید و تنوع در در محصولات اشاره کرد.

گارانتی بازگشت محصول را می توان مهم ترین دلیل برای انتخاب شرکت ما در نظر گرفت. در لیست محصولات تهیه شده توسط شرکت ما انواع مختلف ساندویچ پانل با انواع رنگ بندی موجود می باشد که انتخاب را برای شما آسان می کند.

 

فروش ساندویچ پانل در مرند

 

ساندویچ پانل پلی استایرن در مرند

ساندویچ پانل پلی استایرن با توجه به اینکه از متریال های متفاوتی تولید شده است نسبت به بقیه ساندویچ پانل ها سبکتر می باشد. این محصول با توجه به کاربرد و مواد تهیه شده قیمت های متفاوتی دارد اما نسبت به بقیه ساندویچ پانل ها عایق مناسب تری می باشد. این محصول را می توان در ضخامت های مختلفی تولید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

 

ساندویچ پانل پلی اورتان در مرند

ساندویچ پانل پلی اورتان در مرند مانند اکثر ساندویچ پانل های دیگر هم در سقف و هم در دیوارد مورداستفاده قرار می گیرد. این مدل از ساندویچ پانل ها بهترین در عایق حرارت و صوتی هستند. ساندویچ پانل پلی اورتان خود به دو نوع پایه پلی استر و پایه پلی اتر تقسیم می شود.

ساندویچ پانل پلی اورتان به دلیل بهره وری دوبری نسبت به پلی استایرن محبوب تر و پر فروش تر می باشد.ایجاد پوشش ضد خوردگی، حالت ارتجاعی و الاستومری، تبدیل به فوم سخت به عنوان عایق را می توان از مزایای پلی اورتان در نظر گرفت.